Hello world!

Witaj świecie wielki i nieokiełznany;

Mówią na mnie Malina 🙂 Mieszkam w Polsce (Poland, По́льша, Польща) w Olsztynie w województwie warmińsko-mazurskim. Jestem przewodnikiem terenowym na obszar Warmii i Mazur. Oprowadzam wycieczki również po angielsku i rosyjsku. Na co dzień pracuję w firmie doradzającej organizacjom pozarządowym. Bawię się również w nauczanie języka rosyjskiego (z resztą bardzo to lubię). Uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca. Jeżdżę na rowerze i maszeruję-spaceruję. Tańczę. Na razie na tyle starczyło mi weny;)

3 Komentarze (+add yours?)

  1. Magdalena Malinowska
    Lu 03, 2011 @ 18:48:18

    sprawdzam, czy działa;)

    Odpowiedz

  2. super mama
    Lu 03, 2011 @ 19:20:47

    Malina!!
    całkiem zakręcona jesteś!!od książek po PR po rowery:)komentuje bo sama lubię rower!!czytać też lubię choć art.o Moskwie jakiś nie był wyjątkowo czytelny jak na mój mało aktywny mózg, PR to ewidentny wycinek szkolenia ale rower mi sie podobał!!tak z sercem i pasją o przyjemnościach:)Wzdycham razem z Tobą do letniej pogody i podmuchu wiatru:)trzeba mieć coś z życia-fajnie:) ale wywiady to poszlifuj;)

    Odpowiedz

Skomentuj

